Deironizacja

Wyświetlanie 1–18 z 32 wyników

ADBL Vampire Liquid NEW Formula 1L – krwawiąca felga

Original price was: 59.90zł.Current price is: 54.90zł.

ADBL Vampire Liquid NEW Formula 500ml – krwawiąca felga

Original price was: 37.90zł.Current price is: 33.90zł.

ADBL Vampire Liquid NEW Formula 5L – krwawiąca felga

Original price was: 219.90zł.Current price is: 199.90zł.Darmowa dostawa!

Deturner Expert line Iron Deironizer – 1L

Original price was: 47.90zł.Current price is: 42.90zł.

Deturner Expert line Iron Deironizer – 500ml

Original price was: 34.90zł.Current price is: 32.90zł.

PODOBNE KATEGORIE

Mycie silnika (7)

Usuwanie osadów twardej wody (11)

Usuwanie owadów (25)

Usuwanie smoły, asfaltu, kleju (15)

Produkty do deironizacji lakieru

Po zakończeniu prac związanych z lakierowaniem auta, powłoka lakieru zazwyczaj nie jest idealnie gładka. Deironizacja lakieru ma na celu usunięcie wszelkich metalicznych zanieczyszczeń i wyrównanie powierzchni lakieru. Im gładsza powierzchnia warstwy lakieru, tym lepiej będzie odprowadzać wodę, a nałożona warstwa wosku dłużej się utrzyma i da lepsze efekty. Zanieczyszczenia metaliczne biorą się na przykład od zużywanych klocków hamulcowych, lotnej rdzy bądź zanieczyszczeń przemysłowych. Do deironizacji lakieru należy stosować profesjonalne, specjalnie do tego przygotowane produkty.

Deironizacja felg

Najwięcej zanieczyszczeń metalicznych pojawia się na felgach. Wynika to głównie z powodu pyłu, który się ulatnia podczas zużywania klocków i tarcz hamulcowych. Do deironizacji felg można stosować te same preparaty co w przypadku deironizacji lakieru. W przypadku felg można jednak także zastosować mocniejsze preparaty, które usuną nam także inne zabrudzenia. 

Deironizacja jest tak naprawdę nieodłącznym procesem związanym z car-detalingiem. Jeżeli chcemy osiągnąć jak najlepsze efekty, to nie można go pomijać. Ponadto nie należy on do zbyt skomplikowanych. Tym bardziej bardzo korzystnym jest przeprowadzenie go za każdym razem przed korektą lakieru lub woskowaniem auta. Warto w tym miejscu jednak także podkreślić, że nie należy dokonywać procesu deironizacji na elementach, które są zbyt mocno rozgrzane. W przeciwnym razie nasze czynności mogłyby doprowadzić do uszkodzenia tychże elementów.